مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-23پزشكي

لزوم استفاده از فارغ التحصیلان حوزه سالمندی در مراکز نگهداری سالمندان


عضو هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: با توجه به رشد جمعیت سالمندان در کشور، تربیت نیروی متخصص این حوزه از ضروریات مدیریت کشور محسوب شده و تقویت آن، - عضو هیات علمی گروه آموزشی و مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: با توجه به رشد جمعیت سالمندان در کشور، تربیت نیروی متخصص این حوزه از ضروریات مدیریت کشور محسوب شده و تقویت آن، با تعیین جایگاه مشخص فارغ التحصیلان این رشته در نظام پزشکی کشور امکانپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یدالله ابوالفتحی ممتاز، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، گفت: طبق آخرین سرشماری که سال 1395 انجام شد، 9.

3 درصد کل جمعیت کشور را جمعیت سالمندان تشکیل می داد و هم اکنون بعد از پنج سال، برآورد می شود که جمعیت سالمندان در کشور، به بیش از 10 درصد کل جمعیت رسیده باشد و همچنین تخمین زدند که در سال 2050 میلادی یعنی کمتر از 30 سال دیگر، جمعیت افراد بالای 60 سال، 32.

1 درصد کل جمعیت کشور را شامل شود.

وی تصریح کرد: افزایش رشد جمعیت سالمندان در آینده، نیازمند مدیریت و تامین امکانات لازم برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است و مهمترین نیازهای این افراد که خدمات توانبخشی شناختی، روانی و اجتماعی ، آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فارغ التحصیلان حوزه سالمندی در مراکز نگهداری سالمندان

لزوم استفاده از فارغ التحصیلان حوزه سالمندی در مراکز نگهداری سالمندان