مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-23سياسي

بازدید مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده


جمعی از مهمانان سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، امروز از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده (تهران)، مرکز تولید رادیودارو و نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته ای بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در آستانه سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت، جمعی از مهمانان سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، امروز (شنبه) اول آبان ماه 1400 از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده (تهران)، مرکز تولید رادیودارو در پردیس شهید شهریاری و همچنین نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته ای بازدید کردند.

    در ابتدای این بازدید بهروز کمالوندی معاون امور بین الملل حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی طی سخنانی گفت: رجاء واثق دارم، همگرایی، هم افزایی و انسجام اندیشمندان قلمرو اسلامی زیر پرچم اسلام عزیز، سبب اتحاد امت اسلام و ارتقای ملل اسلامی در برابر بدخواهان، کژاندیشان و مستکبران خواهد شد.

معاون سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: امت اسلام در برهه ای بحران زا و به قول رهبر فرزانه و عزیزمان، در یک پیچ تاریخی سرنوشت ساز قرار دارد.

از طرفی، رشد زایدالوصف علوم و فناوری های گوناگون، موجب رفاه و پیشرفت زندگی بشر و تسلط بر طبیعت شده و از طرف دیگر همین علم و فناوری، در دست دزدان چراغ به دست و عالمان بی عمل، سب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده

بازدید مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی از راکتور تحقیقاتی شهید فخری زاده