مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-23سياسي

لزوم ورود جدی دولت به معضل حاشیه نشینی در آذربایجان غربی


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بیش از 20 نقطه شهر ارومیه با معضل حاشیه نشینی روبه رو هستیم، گفت: بهبود این وضعیت نیازمند ورود جدی دولت به این مسئله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی که بعد از ظهر امروز در سالن سالن اجتماعات بانک صادرات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد ساز و کارهای متفاوت برای تسهیل تجارت از جمله ایجاد بازارچه های مرزی و مناطق ویژه اقتصادی می تواند نقش مهمی در بحث صادرات محصولات کشاورزی آذربایجان غربی داشته باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اقداماتی که می تواند در آذربایجان غربی روی آن کار کرد دریافت امتیاز تولید خودرو است که البته اقدامات قابل توجهی نیز در این زمینه انجام شده است.

ذاکر با بیان اینکه در بیش از 20 نقطه شهر ارومیه با معضل حاشیه نشینی روبه رو هستیم، تصریح کرد: بهبود این وضعیت  نیازمند ورود جدی دولت به این مسئله است.

این مقام مسئول ادامه داد: با تقویت زیرساخت گردشگری می توانیم نقش مهمی در ایجاد کسب و کار داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر خود در خصوص افزایش تعداد شهرستان ها در آذربایجان غربی، گفت: منظور ما از افزایش تعداد شهرستان، تکه تکه شدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جدی دولت به معضل حاشیه نشینی در آذربایجان غربی

لزوم ورود جدی دولت به معضل حاشیه نشینی در آذربایجان غربی