مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-23اقتصادي

کارخانجات در تملک بانک ها به چرخه تولید بازگردند


در پروژه های داخلی محور و تکیه بر تولید داخلی را باید در نظر گرفت که در این راستا کارخانجاتی که در تملک بانک ها قراردارند به چرخه تولید بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در نشست ستاد راهبردی را الویت اصلی خود قرار داده و استفاده از ظرفیت های داخلی و صرف بودجه در محل معین از مصادیق این امر است و باید در اجرای پروژه ها روی آن تاکید کنیم.

پروژه های اقتصاد مقاومتی در اولویت اول تامین اعتبار  رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های پیشنهادی بخش های چهارگانه در راستای اقتصاد مقاومتی در اولویت اول تامین اعتبار قرار دارند.

مهرداد عرب اول با اشاره به برگزاری دومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: با توجه به رویکردهای بودجه ای که برای سال 1401 تبیین شده، بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان برنامه بودجه و برای تقسیم و توزیع اعتبارات در بخش های چهارگانه کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات رشد اقتصادی هدف گذاری شده است.

  وی ادامه داد: دستگاه های متولی این 4 بخش پروژه های پیشنهادی خودشان را متناسب با ظرفیت های شهرستان های 26 گانه استان به دبیرخانه اعلام کنند تا بتوانیم از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی برای پروژه ها تامین اعتبار کنیم که منتج به رشد اقتصادی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات در تملک بانک ها به چرخه تولید بازگردند

کارخانجات در تملک بانک ها به چرخه تولید بازگردند