مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-23سياسي

تغییر آرادان از آبی به وضعیت زرد/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود


معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه در جدیدترین رنگ بندی کرونایی آرادان از آبی به زرد تغییریافته است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان های استان سمنان با یک توقف روبرو شده است، افزود: این می طلبد تا رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان به منظور حفظ وضعیت موجود و آبی شدن شهرستان ها افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه طی بازدیدهای مشترک دانشگاه های علوم پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت ویژه بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا باید صورت گیرد، ابراز داشت: اقناع سازیش که همواره مورد تاکید رییس جمهور نیز باید در دستور کار قرارگرفته و مردم را نسبت به عدم سادی انگاری و همچنین واکسیناسیون همگانی آگاه سازی شوند.

خجسته پور با بیان اینکه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی استان سمنان همواره در رتبه های شاخص و برتر کشوری قرار داشته است، تصریح کرد: تداوم این روند به ارائه آموزش و اطلاع رسانی نیاز دارد که می بایست از طریق رسانه های جمعی این مهم دائم تکرار شود.

وی بابیان اینکه واکسیناسیون 83 درصدی جمعیت تحت پوشش استان نسبت به میانگین کشوری بالا است، اما شاهد کُند شدن سرعت واکسیناسیون در استان هستیم، افزود: توصیه می شود واکسیناسیون با جدیت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر آرادان از آبی به وضعیت زرد/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود

تغییر آرادان از آبی به وضعیت زرد/ پروتکل های بهداشتی رعایت شود