مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-23پزشكي

بهبودی 97 درصد مبتلایان به کرونا در فارس/افزایش بیماران با وضعیت وخیم


بررسی آمارهای مربوط به تعداد بیماران مثبت شناسایی شده در استان فارس و بهبود یافتگان از بیماری کروناویروس نشان دهنده آنست که بیش از 97 درصد کل مبتلایان شناسایی شده در این استان بهبود یافته اند.

- استان فارس، طی حدود 20 ماه گذشته از شیوع همه گیری کروناویروس، مانند دیگر نقاط کشور، 5 موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و اکنون نیز بنا بر آمارهای اعلام شده، شاهد افزایشی شدن تعداد مبتلایان با شیبی کند، است.

طی هفته گذشته، آمارهای ابتلا و فوت ناشی از ابتلا به کرونا در استان فارس فراز و نشیب داشت اما، تعداد مراجعان به مراکز 16 ساعته و همچنین عدد بیماران نیازمند بستری، بالا گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شنبه اول آبان در تشریح آخرین وضعیت آماری شیوع کروناویروس در استان فارس گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون با انجام بیش از یک میلیون و 620 هزار و 770 تست تشخیصی، 469 هزار و 536 بیمار مثبت مبتلا به کووید19 در فارس شناسایی شده است.

روح الله حسینی با یادآوری اینکه همه بیمارانی که تست آنان مثبت می شود، نیاز به بستری در بیمارستان ندارند، گفت: خوشبختانه طی این مدت 455 هزار و 505 نفر از بیماران مبتلای شناسایی شده، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 97 درصد مبتلایان به کرونا در فارس/افزایش بیماران با وضعیت وخیم

بهبودی 97 درصد مبتلایان به کرونا در فارس/افزایش بیماران با وضعیت وخیم