مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-23سياسي

گلستان جزو سه استان آخر کشور در ابتلا و فوتی های کرونا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خوشبختانه وضعیت مقابله با کرونای استان رو به بهبود است و گلستان جزو 3 استان آخر کشور در ابتلا و فوت های کرونایی است.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خوشبختانه وضعیت مقابله با کرونای استان رو به بهبود است و گلستان جزو 3 استان آخر کشور در ابتلا و فوت های کرونایی است.

احسان مکتبی ظهر امروز شنبه یکم آبان ماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های آزادشهر، آق قلا، ترکمن، گمیشان، رامیان و کردکوی در وضعیت آبی و باقی شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند و خوشبختانه روند اجرای فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون در استان رو به بهبود است.

وی افزود: در حال حاضر 179 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 39 نفر در icu و 17 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و طی شبانه روز گذشته نیز یک گلستانی فوت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت خوبی ادامه دارد و تاکنون بیش از 72 درصد دانش آموزان واکسن زده اند.

مکتبی گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 685 هزار دوز واکسن تزریق شده و بیش از 40 درصد واجدین شرایط هر دو دوز را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان جزو سه استان آخر کشور در ابتلا و فوتی های کرونا

گلستان جزو سه استان آخر کشور در ابتلا و فوتی های کرونا