مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:302021-10-23سياسي

وظیفه داریم کنار خانواده زندانیان باشیم


نباید از وضعیت زندگی خانواده و فرزندان زندانیان غفلت کنیم چرا که آنان در شرایط پیش آمده نقشی ندارند بنابراین وظیفه داریم در کنار خانواده های زندانیان باشیم.

- رییس سازمان زندان ها گفت: نباید از وضعیت زندگی خانواده و فرزندان زندانیان غفلت کنیم چرا که آنان در شرایط پیش آمده نقشی ندارند بنابراین وظیفه داریم در کنار خانواده های زندانیان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در جریان سفر به استان گیلان از زندان آستارا بازدید و به گفتگو با مددجویان ساکن در این مرکز نشست.

وی در این بازدید چندساعته با اشاره به تأثیرگذاری برنامه های سازمان در تعامل بی واسطه با مددجویان و خانواده آنان گفت: تعامل با زندانیان درکنار حضور قضات در زندان ها و ایجاد اشتغال داخل بندها بوسیله مراکز فنی و حرفه ای، یک اقدام جدی در راستای اصلاح و تربیت مددجویان بوده که درحال پیگیری است.

رییس سازمان زندان ها با تأکید بر تداوم برنامه‎های اشتغال و حرفه آموزی تصریح کرد: زندانیانی که درحال تحمل کیفر هستند و اصلاح شده اند، باید از مزایای قانونی برای آزادی برخوردار شوند.

حاج محمدی همچنین بر ملاقات های تصویری زندانیان با خانواده های خود تاکید داشت و گفت: شرایط چنین دیدارهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه داریم کنار خانواده زندانیان باشیم

وظیفه داریم کنار خانواده زندانیان باشیم