مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23اقتصادي

راه آهن اردبیل نیاز مبرم به نقدینگی دارد


میانه نیاز مبرم و شدید به نقدینگی دارد و امیدواریم هر چه سریعتر سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز این پروژه را تأمین کند.

- ایسنا/اردبیل معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه ریلی راه آهن اردبیل – میانه نیاز مبرم و شدید به نقدینگی دارد و امیدواریم هر چه سریعتر سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز این پروژه را تأمین کند.

خیرالله خادمی یکم آبان در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه راه آهن اردبیل – میانه اظهار کرد: تلاش پیمانکاران بر این است تا عملیات زیرسازی را در کنار سرعت دادن به عملیات روسازی به سرانجام برسانند به طوری که 85 کیلومتر ریل گذاری انجام شده و 90 کیلومتر مابقی عملیات ریل گذاری نیز قرار است به انجام برسد.

وی با بیان اینکه 120 کیلومتر عملیات زیرسازی آماده شده است، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا همزمان با عملیات زیرسازی، ریل گذاری را نیز با سرعت بیشتری انجام دهیم که قرار شد با تاکید وزیر راه و شهرسازی دو هزار تن ریل تأمین شده و در آبان ماه برای سرعت دادن به این پروژه در نظر گرفته شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی منابع مالی مورد نیاز راه آهن اردبیل را در پرداخت مطالبات پیمانکاران 330 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در کنار پرداخت این میزان بدهی پیمانکاران قرار شد شبکه برق رسانی و گازرسانی به ایستگاه اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن اردبیل نیاز مبرم به نقدینگی دارد

راه آهن اردبیل نیاز مبرم به نقدینگی دارد