مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:252021-10-23فناوري

فیشینگ سایت های داخلی به بیش از 230 مورد رسید


گزارشی از 658 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر در مهر ماه سال 1400 منتشر شده و نشان می دهد بیشترین فراوانی مربوط به فیشینگ سایت های داخلی بوده که بیشتر از 230 مورد را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از 658 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) در مهر ماه سال 1400 در گراف های زیر قابل مشاهده است.

خدمات ارائه شده شامل فراوانی و نوع رخدادهای رسیدگی شده توسط مرکز، بخش های دریافت کننده این خدمات و نحوه مطلع شدن مرکز از این رخدادها است.

طبق این اطلاعات، بیشترین فراوانی رخداد به ترتیب مربوط به فیشینگ سایت های داخلی، آلودگی به بدافزار و بات، فیشینگ سایت های خارجی، شناسایی آسیب پذیری، افشای اطلاعات، دیفیس سایت، درخواست ارزیابی، گزارش های خبری، باج افزار، درخواست مشاوره و منع سرویس خارجی بوده است.

معنای فیشینگ (معنی phishing ) یک اصطلاح برای تشریح دزدی از فرد یا گروهی از کاربران، با استفاده از فرستادن ایمیل یا ایجاد صفحات مسموم است.

این ایمیل ها و صفحات، برای جمع آوری طلاعات شخصی کاربران مانند اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات اکانت های ایمیل و دیگر اطلاعات کاربران ایجاد می شوند.

نحوه مطلع شدن مرکز ماهر از رخداد نیز در نمودار زیر آمده که نشان می دهد بیشترین آمار از طریق مراجع بین المللی به این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیشینگ سایت های داخلی به بیش از 230 مورد رسید

فیشینگ سایت های داخلی به بیش از 230 مورد رسید