مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-23پزشكي

ایمنی جامعه نیازمند همدلی بیشتر مردم با مجموعه سلامت است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که ایمنی عمومی جامعه نیازمند همدلی و همراهی بیشتر مردم با مجموعه سلامت است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که ایمنی عمومی جامعه نیازمند همدلی و همراهی بیشتر مردم با مجموعه سلامت است.

مهرزاد لطفی شنبه اول آبان در نشست روزانه ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، با اشاره به تلاش مجموعه سلامت استان در انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس از زمان تحویل تا تلقیح، گفت: با توجه به تلاش مجموعه سلامت استان در انجام سریع واکسیناسیون علیه کروناویروس، همدلی و همکاری بیشتر مردم، باعث ایمنی عمومی جمعه در برابر این بیماری می شود.

او مشارکت کامل مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار تزریق واکسن علیه کروناویروس را راهکاری برای دوری از وضعیت شدید کرونایی استان دانست و افزود: اثربخشی واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 موجب جلوگیری از بستری و کاهش مرگ و میر می شود، بنابراین تمامی افراد بالای 12 سال برای دریافت واکسن علیه بیماری کووید19 تعلل نکنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: بیشتر مرگ و میر ناشی از بیماری کووید19 در شرایط فعلی به افراد غیر واکسینه و یا افرادی که هنوز موفق به دریافت واکسن نشده اند، اختصاص دارد و این امر نشانگر تاثیر واکسیناسیون در برابر این بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی جامعه نیازمند همدلی بیشتر مردم با مجموعه سلامت است

ایمنی جامعه نیازمند همدلی بیشتر مردم با مجموعه سلامت است