مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-23اقتصادي

یک دارابی، کشاورز نمونه بین المللی در مصرف بهینه آب شد


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب از معرفی غلامرضا انصاری از کشاورزان پیشرو این شهرستان، به عنوان کشاورز نمونه بین المللی در جشنواره کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی watsave 2021 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، احمدرضا صالحی گفت: کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی هر ساله بر اساس آیتم های مشخص شده صرفه جویی مصرف آب از بین کارشناسان و بهره برداران، افراد ذیصلاح را انتخاب می کنند و بعد از بررسی و اعلام نظر نهایی افراد منتخب به کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ICID، معرفی می گردند.

صالحی افزود: در سال جاری غلامرضا انصاری به نمایندگی از شرکت تعاونی پنبه کاران داراب در زمینه فناوری صرفه جویی مصرف آب، که با حمایت و نظارت کارشناسان این مدیریت بویژه اداره اداره آب و خاک و امور فنی و زیر بنایی شهرستان و همچنین حمایت های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، شناسایی و به کمسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ICID، معرفی شد و از سوی این کمیسیون به عنوان کشاورز نمونه بین المللی انتخاب شد.

وی در ادامه اجرای طرح افزایش عملکرد گندم در نظامهای تولید گندم بنیان با رویکرد کشاورزی حفاظتی و مدیریت بهم پیوسته آب و خاک را مهمترین عامل انتخاب انصاری به عنوان نمونه بین المللی عنوان نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دارابی، کشاورز نمونه بین المللی در مصرف بهینه آب شد

یک دارابی، کشاورز نمونه بین المللی در مصرف بهینه آب شد