مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-23سياسي

دشمنان اسلام از وحدت شیعه و سنی وحشت دارند


نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی گفت: دنیا تشنه پیام انقلاب است، شیخ زکزاکی با پیام انقلاب پرچم تشیع را در آفریقا برافراشت و تعداد زیادی از مردم نیجریه را شیعه کرد.

- ، حجت الاسلام سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی در افتتاحیه دوره آموزشی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت: از اول انقلاب تا امروز دشمنان اسلام هرچه داشتند به میدان آوردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند که با بررسی تاریخ متوجه خواهیم شد هیچگاه مثل امروز برای نابودی تشیع گروه های مختلف باهم متحد و بسیج نشده بودند و این هجمه بی سابقه است.

سیدحسن ربانی در ادامه به ریشه یابی دو جریان بیرونی و درونی جهت نابودی تشیع اشاره کرد و اظهار داشت: گروهی به نام تشیع انگلیسی و جریان های انحرافی و افراطی از درون تشیع تلاش های گوناگونی جهت تخریب شیعیان انجام می دهند و در مقابل گروه های از بیرون تشیع مانند وهابیت و داعش کمر به نابودی شیعه بستند و هر دو گروه توسط دشمنان اسلام هدایت و تقویت می شوند.

نماینده ولی فقیه در ادامه با مقایسه تلاش دشمنان اسلام قبل و بعد از انقلاب علیه شیعه، بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب سالی یک یا دو کتاب علیه شیعه منتشر می شد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال نسبت به سال قبل چیزی حدود 200 کتاب علیه تشیع چاپ می شود و این رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام از وحدت شیعه و سنی وحشت دارند

دشمنان اسلام از وحدت شیعه و سنی وحشت دارند