مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23سياسي

آخرین مرحله از چهاردهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان برگزار شد


 آخرین مرحله از چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی «مدهامتان» به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی مساجد خراسان رضوی و با حضور مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

-  آخرین مرحله از چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی مساجد خراسان رضوی و با حضور مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله پایانی مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی مساجد خراسان رضوی و با حضور مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی در هتل آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار شد و نفرات برتر آن مشخص شدند.

در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات 12750 نفر از سراسر کشور در 9 رشته شرکت و آثار خود را در سامانه مربوط به این مسابقه بارگذاری کردند.

از میان این تعداد پس از بررسی های کارشناسی و راستی آزمایی بیش از 4000 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافته که از این تعداد 87 نفر مورد تجلیل قرار گرفته و به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفتند.

در پایان پس از رقابت های تنگاتنگ مرحله پایانی از میان 87 شرکت کننده 17 نفر به عنوان نفرات برتر این دوره انتخاب شدند.

در مراسم اعلام برندگان مرحله نهایی این مسابقه معنوی حجت الاسلام میریان مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی گفت: ما مساجد را محلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مرحله از چهاردهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان برگزار شد

آخرین مرحله از چهاردهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان برگزار شد