مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23اقتصادي

جهش 800 درصدی سهام شرکت سرمایه گذار در شبکه اجتماعی ترامپ!


سهام شرکت اسپاک، که قرار است شبکه اجتماعی جدید ترامپ را راه اندازی کند، با عنوان دواک تحت شاخص نزدک آمریکا معامله شد و ظرف 2 روز 800 درصد جهش کرد.

- سهام شرکت اسپاک با استقبال فوق العاده سرمایه گذاران مواجه شد و در دومین روز معاملات خود ظرف چند ساعت 284 درصد جهش کرد و در انتها با از دست دادن بخشی از این رشد با جهشی 107 درصدی بسته شد تا حالا ارزش هر سهم این شرکت 94.

2 دلار شود که بیش از 8 برابر قیمت آغازین آن است.

معامله سهام این شرکت چندین بار توسط شاخص نزدک به علت جهش بسیار شدید برای چند ساعت متوقف شد.

پس از اینکه شبکه های اجتماعی توییتر و فیسبوک حساب کاربری رییس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ را به اتهام حمایت از خشونت و به راه انداختن شورش پس از انتخابات ریاست جمهوری، مسدود کردند، ترامپ اعلام کرد که شبکه اجتماعی مخصوص به خود را برای مقابله با خاموش کردن صدای معترضان به راه خواهد انداخت.

شرکت اسپاک اعلام کرده است از طریق جذب سرمایه ظرف 2 سال آینده شرکتی به وجود خواهد آورد که شبکه اجتماعی جدیدی تحت یک شرکت خصوصی به رهبری ترامپ به راه خواهد انداخت.

تأثیر ترامپی به سهام اسپاک محدود نشد و سهام شرکت فان ور که استارتاپ تبلیغات انتخاباتی کمپین انتخاب مجدد ترامپ در 2020 بود هم 471 درصد جهش کرد و جهش این هفته خود را به 750 درصد رساند تا ارزش هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 800 درصدی سهام شرکت سرمایه گذار در شبکه اجتماعی ترامپ!

جهش 800 درصدی سهام شرکت سرمایه گذار در شبکه اجتماعی ترامپ!