مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-23سياسي

بیمارستان بدون زمین در تبریز خنده دار است


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: یش از 10سال از مصوبه دولت برای احداث بیمارستان دوم تامین اجتماعی تبریز گذشته، اما به دلیل مشکل زمین بلاتکلیف مانده که خنده دار است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی در آیین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به نشست روز پنجشنبه نمایندگان و استاندار با رییس جمهور اظهار کرد: در سال های گذشته به دلیل بروکراسی مشکل اصلی پروژه های استان تمام کنندگی بود؛ یعنی کار را شروع کردیم و در مراحلی تامین اعتبار و در نهایت بلاتکلیف رها شدند.

وی افزود: در چندین سال گذشته سدهای مختلفی از جمله سد شهیدمدنی و ونیار در استان تمام شده یا با 98 پیشرفت فیزیکی آبگیری نمی شوند در نتیجه مردم از آب شرب محروم می شوند و طرح های کشاورزی معطل می مانند.

فرهنگی اذعان داشت: انتظارمان از آقای خرم این است که با زمانبندی مشخص بهره برداری از سدها را تسریع کنند؛ بدهکاری نباید مانع آبگیری یک سد مهم شود.

نماینده تبریز با اشاره به ظرفیت های معدنی استان تصریح کرد: معادن بسیاری در آذربایجان شرقی فعال بوده مقام اول ذخایر کشور متعلق به ما است، اما در استحصال گرفتاری های عدیده ای داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بدون زمین در تبریز خنده دار است

بیمارستان بدون زمین در تبریز خنده دار است