مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23اقتصادي

پاسخ وزارت بهداشت به اظهارات الهیان درباره عدم برنامه خرید واکسن ایرانی


وزارت بهداشت در پاسخ به اظهارات نماینده تهران درباره عدم برنامه خرید واکسن ایرانی اعلام کرد پیشنهاد پیش خرید یک و نیم میلیون دز از هر کدام از 2 واکسن فخرا و رازی را داده ایم که باید اعتبار آن به تصویب برسد.

- معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه صدور مجوز مصرف واکسن منوط به ارائه کامل اطلاعات است، گفت: پیشنهاد پیش خرید یک و نیم میلیون دز از هر کدام از دو واکسن فخرا و رازی را داده ایم که باید اعتبار آن به تصویب برسد.

محمدرضا شانه ساز ، اظهار کرد: پیشنهاد پیش خرید واکسن فخرا و رازی از سوی سازمان غذا و دارو ارائه شده و درصورت تصویب اعتبار و مصوبه این کار انجام می شود.

وی با تاکید بر حساسیت ویژه واکسن، تصریح کرد:  برای صدور مجوز واکسن گزارش هایی را از تولیدکنندگان واکسن دریافت می کنیم، یکسری اطلاعات و گزارش های واکسن فخرا ارائه شده است اما باید کامل شود، به محض تکمیل اطلاعات کارشناسان سازمان غذا و دارو مانند گزارش سایر واکسن ها با اولویت تام و ظرف 48 ساعت آن را بررسی و موارد را منعکس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلملانی خبرگزاری فارس، از تذکر خود به وزیر بهداشت و درمان درباره علت عدم پیش خرید واکسن تولید فخرا خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت بهداشت به اظهارات الهیان درباره عدم برنامه خرید واکسن ایرانی

پاسخ وزارت بهداشت به اظهارات الهیان درباره عدم برنامه خرید واکسن ایرانی