مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23سياسي

فرآوری مزیت اقتصادی برای زرشک ایجاد می کند


رییس فراکسیون توسعه شرق و مکران با اشاره به اینکه فرآوری، زرشک را تبدیل به مزیت اقتصادی می کند، گفت: قاچاق، دلالی و خام فروشی از معضلات بخش کشاورزی است.

- ، روح الله ایزدخواه صبح شنبه در جشنواره یاقوت های سرخ قهستان که با حمایت بنیاد مستضعفان و توسط نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی درمیان درخانه تاریخی شریف شهر قهستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم یک مزیت پایدار برای خراسان جنوبی در حوزه زرشک ایجاد کنیم باید به سمت فرآوری برویم چرا که خام فروشی مزیتی ایجاد نخواهد کرد.

رییس فراکسیون توسعه شرق و مکران و نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: حتی نفت که بزرگترین محصول تجاری دنیا است خام فروشی می کنیم ولی اصل این است که محصول خام را تبدیل به مزیت واقعی، رقابتی و ماندگار کنیم.

کم لطفی به کشاورزان در فضای اقتصادی کشور ایزدخواه با بیان اینکه تا خام فروشی داشته باشیم مزیت اقتصادی در حوزه زرشک کسب نخواهیم کرد؛ گفت: زرشک را باید تبدیل به یک مزیت اقتصادی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت احیاء اقتصاد کشاورزی اظهار کرد: در فضای اقتصادی کشور کم لطفی هایی به کشاورزان شده است در حالی که بر اساس سخنان امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی کشاورزی مبنا و پایه استقلال اقتصادی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآوری مزیت اقتصادی برای زرشک ایجاد می کند

فرآوری مزیت اقتصادی برای زرشک ایجاد می کند