مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:402021-10-23سياسي

فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!/ استانداران کارپرداز هستند!


استاندار پیشین آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش اختیارات استانداران تاکید و گفت: 85 درصد بودجه در اختیار وزارتخانه ها است و ما اینجا بیشتر کارپرداز هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور اظهار کرد: بنده سه سال استاندار بودم و از رییس جمهور تشکر می کنم که احکام استانداران را شخصا امضا می کنند که بسیار مهم است.

وی افزود: استانداران زیرمجموعه وزیر کشور هستند ولی وقتی احکام آنها به عنوان نمایندگان ارشد دولت در استان توسط شخص رییس جمهور امضا می شود همه دستگاه ها را وادار به تعامل می کند.

پورمحمدی اذعان داشت: امیدوارم روزی همانطور که روسای جمهور کابینه خود را انتخاب می کنند، استاندارارن هم بتوانند در استان متبوع مدیران دستگاه های مختلف را انتخاب کنند.

  استاندار پیشین آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش اختیارات استانداران تاکید و تصریح کرد: 85 درصد بودجه در اختیار وزارتخانه ها است و ما اینجا بیشتر کارپرداز هستیم.

وی ادامه داد: اگر راه آهن تبریز – میانه به طلسم افتاده بود و ما این طلسم را شکستیم و تا ایستگاه خاوران رساندیم، بیشتر به این دلیل بود که طولانی شدن روند اجرای چنین پروژه هایی به نفع همه بجز مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!/ استانداران کارپرداز هستند!

فقط شهاب سنگ از آسمان نبارید!/ استانداران کارپرداز هستند!