مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-23سياسي

سلطه گری آمریکا رو به پایان است / 13 آبان در روند تکاملی انقلاب تاثیرگذار بود


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان امسال باید باعث روشنگری های لازم در خصوص تحرکات اخیر صهیونیست ها باشد.

- ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان امسال باید باعث روشنگری های لازم در خصوص تحرکات اخیر صهیونیست ها باشد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جلسه 13 آبان شهرستان ورامین با تقدیر از برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت بزرگداشت 13 آبان بیان کرد: از افتخارات ورامینی ها، حضور در مقاطع مختلف تاریخ است و در سال 1359 در فتح لانه جاسوسی آمریکا بنده و بسیاری از ورامینی ها حضور داشتیم و حوادث رخ داده در 13 آبان بسیار تاثیر گذار در روند تکاملی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: دانش آموزان در حمایت از فرمان اعتراضی حضرت امام به پهلوی حرکتی خودجوش را انجام دادند و در آن مقطع تاریخی که خفقان شدیدی بود به دفاع از امام پرداختند که نشان دهنده این است که جوانان در طول تاریخ پیشگام نهضت های آزادی خواه بوده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی استفاده از نیروی جوانان را یکی از تصمیم های هوشمندانه امام خمینی(ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطه گری آمریکا رو به پایان است / 13 آبان در روند تکاملی انقلاب تاثیرگذار بود

سلطه گری آمریکا رو به پایان است / 13 آبان در روند تکاملی انقلاب تاثیرگذار بود