مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-23اقتصادي

نشانه های پیک ششم کرونا دارد بروز می کند


در کشور نگرانی هایی وجود دارد و گزارش تجمیعی حکایت از افزایش مراجعین سرپایی کرونا و در تهران آمار بستری ها دارد و همه نشانه هایی از این است که پیک ششم دارد بروز می کند که در این رابطه هشدار داده بودند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در کشور نگرانی هایی وجود دارد و گزارش تجمیعی حکایت از افزایش مراجعین سرپایی کرونا و در تهران آمار بستری ها دارد و همه نشانه هایی از این است که پیک ششم دارد بروز می کند که در این رابطه هشدار داده بودند.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز اول آبان ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در کشور نگرانی هایی وجود دارد و گزارش تجمیعی حکایت از افزایش مراجعین سرپایی کرونا و در تهران آمار بستری ها دارد و همه نشانه هایی از این است که پیک ششم دارد بروز می کند که در این رابطه هشدار داده بودند.

وی افزود: گشایش هایی در فعالیت مدارس و اصناف صورت گرفته و کرمان جزو استان های ضعیف در رعایت پروتکل هاست لذا خواهش می کنیم مردم جدی بگیرند و پروتکل ها را رعایت کنند.

زینی وند تصریح کرد: اکنون اولویت های اصلی رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون کرونا است و باید ستادهای شهرستانی فعال باشند؛ در برخی شهرستان ها آمار واکسیناسیون پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های پیک ششم کرونا دارد بروز می کند

نشانه های پیک ششم کرونا دارد بروز می کند