مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-23سياسي

علت دقیق سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟


جزییات تازه ای از اتفاق امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی، در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، صبح امروز و در مراسم معارفه زین العابدین رضوی خرم استاندار جدید آذربایجان شرقی، یکی از شهروندان با حضور بر روی سن به سمت تریبون رفت و به گوش استاندار که در حال سخنرانی بود سیلی محکمی زد؛ با این حال رضوی خرم، با آرامش و متانت و بدون هیچ گونه واکنشی، به سخنرانی ادامه داد که این گذشت محترمانه وی، با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از رضوی خرم همراه شد و شهروند مذکور به بیرون از سالن هدایت شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در پایان سخنرانی معارفه خود، با بیان اینکه نامبرده را بخشیده و گفته که بنده چهره ایشان را به خاطر ندارم و ممکن است چند سال قبل در جایی ایشان را دیده باشم با این حال، از این رفتار وی گذشت کردم و از وی شکایتی ندارم.

همچنین پس از پایان مراسم، تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان حاضر در مراسم، با مراجعه به رضوی خرم، از متانت و ادب وی در برخورد با فرد سیلی زننده تقدیر کردند.

اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس درباره این رخداد حاکی است که همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت دقیق سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟

علت دقیق سیلی زدن به استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟