مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-23پزشكي

احداث سومین بیمارستان نیشابور 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است


رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث سومین بیمارستان نیشابور خبر داد و گفت: راه اندازی این بیمارستان علاوه بر جبران کمبود تخت های بیمارستانی یک زیرساخت استراتژیک برای استمرار آموزش پزشکی خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث سومین بیمارستان نیشابور خبر داد و گفت: راه اندازی این بیمارستان علاوه بر جبران کمبود تخت های بیمارستانی یک زیرساخت استراتژیک برای استمرار آموزش پزشکی خواهد بود.

محسن عظیمی نژاد در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: احداث بیمارستان سوم نیشابور که یک بیمارستان درمانی و آموزشی است، با 15 هزار متر مربع زیربنا و ظرفیت 175 تخت از اسفند 1394 آغاز شده است.

وی اظهار کرد: مهمترین هدف از راه اندازی سومین بیمارستان نیشابور افزایش تعداد تخت های بیمارستانی و جبران کمبودهایی است که در این زمینه وجود دارد.

با راه اندازی این بیمارستان و با توجه به افزایش تخت های بیمارستانی در شهرستان به میانگین کشوری برخورداری از تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت نیشابور دست پیدا خواهیم کرد.

عظیمی نژاد افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان یک بیمارستان آموزشی است، با احداث آن ضمن جبران کمبود تخت های بیمارستانی یک زیرساخت استراتژیک برای استمرار آموزش پزشکی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سومین بیمارستان نیشابور 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

احداث سومین بیمارستان نیشابور 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است