مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-23پزشكي

زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه یافته است


مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به توسعه زیرساخت های آموزش مجازی در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت کلاس و وبینار دانشگاه در حدی است که می تواند تمام کلاس های درسی را پوشش دهد و آموزش مجازی به 2 شکل همزمان و غیرهمزمان ارائه شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز تخصصی آموزش الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به توسعه زیرساخت های آموزش مجازی در این دانشگاه اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت کلاس و وبینار دانشگاه در حدی است که می تواند تمام کلاس های درسی را پوشش دهد و آموزش مجازی به 2 شکل همزمان و غیرهمزمان ارائه شود.

دکتر رضا اسدی با اشاره به اینکه در سال جاری تمام دانشجویان همزمان با محتوای درسی می توانند از ظرفیت کلاس های آنلاین و وبینار دانشگاه بهره مند شوند، خاطر نشان کرد: با اقدامات و حمایت های صورت گرفته، ساختار شبکه دانشگاه ارتقا یافته و پهنای باند برای سرورهای آموزش مجازی به 400 مگا پیک بر ثانیه رسیده و بدون نیاز به سرورهای دانشگاه سیستم آموزش مجازی دانشگاه هدایت می شود.

وی تصریح کرد: همچنین فیلم های آموزشی و برنامه های آموزشی بسیار مفصلی در وب سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاه به نشانی elearning.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه یافته است

زیرساخت های آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسعه یافته است