مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-23اقتصادي

کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR ارائه کنند


با توجه به عدم تمایل برخی کارمندان به تزریق واکسن، کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR خود را ارائه کنند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با توجه به عدم تمایل برخی کارمندان به تزریق واکسن، کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR خود را ارائه کنند.

سید علی آقازاده اول آبانماه 1400 در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون، جزو سه استان برتر کشور هستیم و حدود 82 درصد از جمعیت بالای 12 سال دوز اول و 47 درصد دو دوز را دریافت کرده اند.

وی افزود: همچنان تعداد معدودی تمایلی به تزریق واکسن ندارند، این امر تصمیم شخصی است، اما اجازه حضور در اماکن عمومی را ندارند و باید تهمیدات لازم را در این راستا اتخاذ کرد.

همه باید تابع مصوبات ستاد ملی و استانی باشیم به همین دلیل مکاتبات با ادارات صورت گرفته که برخی پاسخ نداده اند و اگر پاسخ ندهند اسامی آنها اعلام و مشمول برخورد قاطع خواهند شد.

آقازاده تاکید کرد: در این زمینه هیچ مماشاتی وجود ندارد چراکه استان در شاخص ابتلا و سرپایی در 9 شهرستان روند افزایشی داشته، شهرستان زرندیه دیروز در وضعیت قرمز قرار گرفت و اگر مراقبت نکنیم سایر شهرستان ها نیز در وضعیت قرمز قرار می گیرند و اگر این شرایط رقم بخورد ناچار به اعمال محدودیت و تعطیلی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR ارائه کنند

کارمندانی که واکسن نزنند، باید سه روز یکبار تست PCR ارائه کنند