مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-23اجتماعي

دانش آموزان خراسان جنوبی در 11 زورخانه مشغول فعالیت هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان خراسان جنوبی در 11 زورخانه استان مشغول فعالیت هستند که بیش از 20 دانش آموز مرکز استان به صورت حرفه ای در رشته های مختلف ورزش های روزخانه ای و پهلوانی فعالیت می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان خراسان جنوبی در 11 زورخانه استان مشغول فعالیت هستند که بیش از 20 دانش آموز مرکز استان به صورت حرفه ای در رشته های مختلف ورزش های روزخانه ای و پهلوانی فعالیت می کنند.

محمدعلی واقعی، امروز شنبه یکم آبان در آیین طنین انداز شدن زنگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، که به صورت نمادین در دبیرستان دوره اول صالح ترابی زاده روستای چهکند بیرجند برگزا شد، تصریح کرد: با توجه به بعد فرهنگی و معنوی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، توسعه و گسترش این ورزش در مدارس نقش مهمی در ارتقای سلامت روانی و جسمی دانش آموزان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ورزشی باستانی است که دارای هویت ایرانی و اسلامی بوده وفرهنگ پهلوانی و جوانمردی در آن به صورت عینی ترویج داده می شود، بیان کرد: ترویج معنویت به واسطه توسعه ورزش های زورخانه ای در مدارس و تقویت منش پهلوانی در میان دانش آموزان گامی بلند در تحققکامل اهداف سند تحول بنیادین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان خراسان جنوبی در 11 زورخانه مشغول فعالیت هستند

دانش آموزان خراسان جنوبی در 11 زورخانه مشغول فعالیت هستند