مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-23اجتماعي

ریزش شیرابه های آرادکوه، جاده های کهریزک را خطرزا کرده است


ریزش شیرابه ها از تریلرهای حامل پسماند آرادکوه، در نخستین بارندگی جاده ها را خطرزا می کند و اغلب موتورسیکلت هایی که از این مسیر تردد دارند در روزهای بارانی به دلیل لیز خوردن ناشی از لغزندگی دچار صدمات و آسیب می شوند.

- امین بابایی بخشدار کهریزک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری، با اشاره به معضلات ناشی از قرارگیری مرکز دفع پسماند آرادکوه در کهریزک اظهار کرد: مردم بخش کهریزک همواره در تمام فصول سال با معضلات ناشی از انتقال پسماند کلانشهر تهران به این بخش مواجه هستند این معضلات در فصل تابستان با ازدیاد بوی نامطبوع و حشرات و جانوران موذی همراه است و در فصل زمستان به واسطه بارندگی، آلودگی های زیست محیطی را تشدید و موجب لغزندگی خیابان ها به دلیل انباشت شیرابه ها می شود.

وی با اشاره به پیگیری قضایی جلوگیری از ریزش شیرابه ها در بخش کهریزک گفت: در سال های گذشته اغلب تصادفات موتورسیکلت ها در منطقه کهریزک تحت تأثیر رویکرد نامطلوب سازمان پسماند شهرداری تهران مبنی بر تردد تریلرهایی است که متأسفانه بنا به توصیه های مجدانه محیط زیست و حوزه قضایی، مخازن مربوط به تجمیع شیرابه ها را فعال نکرده اند.

بخشدار کهریزک ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام گرفته تریلرها ابتدا در زمان بارگیری مخازن را آماده می کنند اما چون تخلیه شیرابه ها در آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش شیرابه های آرادکوه، جاده های کهریزک را خطرزا کرده است

ریزش شیرابه های آرادکوه، جاده های کهریزک را خطرزا کرده است