مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-23دانش

تلاش برای حل مشکلات استخدامی دانش آموختگان ایران شناسی


در جلسه جلسه هم اندیشی مدیران گروه های ایران شناسی کشور، بر استفاده از همه ظرفیت های لازم اداری و علمی موجود جهت رفع مشکلات رشته، دانشجویان و دانش آموختگان ایران شناسی تأکید شد.

- در جلسه هم اندیشی مدیران گروه های ایران شناسی کشور تأکید شد تلاش برای حل مشکلات استخدامی دانش آموختگان ایران شناسی در جلسه جلسه هم اندیشی مدیران گروه های ایران شناسی کشور، بر استفاده از همه ظرفیت های لازم اداری و علمی موجود جهت رفع مشکلات رشته، دانشجویان و دانش آموختگان ایران شناسی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای نخستین بار پس از گذشت 17 سال از زمان تأسیس رشته ایران شناسی در ایران، جلسه هم اندیشی مدیران گروه های ایران شناسی کشور برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیران گروه های ایران شناسی دانشگاه های شهید بهشتی، میبد، گیلان، بین المللی امام خمینی (ره)، ولیعصر رفسنجان و رییس انجمن ایران شناسی ایران به میزبانی دانشگاه میبد و به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مدیران گروه های ایران شناسی درباره مشکلات و مسائل پیش روی رشته از جمله ماهیت رشته، رویکردهای متفاوت به ایران شناسی در کشور و سرفصل های آموزشی به تبادل نظر پرداختند و هر یک به طور جداگانه ملاحظات، دغدغه ها و تجربه های خود را با سایر مدیران به اشتراک گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حل مشکلات استخدامی دانش آموختگان ایران شناسی

تلاش برای حل مشکلات استخدامی دانش آموختگان ایران شناسی