مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-23دانش

ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان در مالوجه قروه و نایسر سنندج


در راستای گرامیداشت هفته وحدت، جهادگران دانشگاه علوم پزشکی کردستان در قالب تیم های پزشکی و دندانپزشکی بیش از 500 خدمات دارویی، درمانی و آموزشی رایگان به مردم مناطق محروم مالوجه قروه و نایسر سنندج ارائه کردند.

-  محمدباقر خادم عرفان در گفت وگو با خبرنگار فارس در تیم دانشکده دندانپزشکی با 4 استاد و 16 دانشجو به مردم شهر مالوجه خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه دادند.

محمدباقر خادم عرفان در ادامه افزود: در این اردوی یک روزه بیش از 200 نفر مراجعه کننده پذیرش شدند، همچنین 120 ترمیم کامپوزیت و آمالگام، 90 مورد کشیدن دندان و آموزش های بهداشتی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

وی تصریح کرد: این اردوی جهادی به مناسبت هفته وحدت با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی، نهاد مقام معظم رهبری و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهر مالوجه قروه و ناحیه منفصل شهری نایسر به منظور ارائه خدمات دارویی، درمانی و آموزشی برگزار شد.

خادم عرفان در ادامه گفت: در اردوی جهادی 2 روزه که در شهر مالوجه و ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج برگزار شد جدای از تیم دندانپزشکی، 4 متخصص، 2 ماما و یک پزشک عمومی بیش از 500 خدمات دارویی و درمانی به مراجعه کنندگان ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان در مالوجه قروه و نایسر سنندج

ارائه خدمات دندانپزشکی و پزشکی رایگان در مالوجه قروه و نایسر سنندج