مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده های شهدا و جانبازان اهل تسنن


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده نیروی دریایی ارتش، عصر روز گذشته با تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان اهل تسنن دیدار و گفتگو کردند.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و امیر دریادار شهرام ایرانی عصر روز گذشته به مناسبت هفته وحدت، با حضور در منزل خانواده شهید اقبال آدمی و شهید علی اوقافی و جانبازان محمد تشویق و خانم شهلا کریمی واحد از مقام شامخ این شهدا و جانبازان تجلیل کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید اقبال آدمی گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) توفیق حاصل شد همراه با امیر دریادار ایرانی به محضر خانواده شهیدی در لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران رسیده ایم.

شهید بزرگواری که در اولین روزهای جنگ تحمیلی داوطلبانه و در روزهای سخت دفاع از آبادان و خرمشهر در دفاع از کیان و عزت انقلاب و کشور جانفشانی کرد.

وی با اظهار خشنودی از تربیت جوانانی اهل علم در این خانواده شهید که با همت و صبر همسر مکرمه شان در طول سالیان متمادی حاصل شده است خطاب به همسر و فرزندان شهید گفت: همه توان و کوشش خود و همه همکارانمان را در خدمت و کسب رضایت خانواده های معزز شهدا مصروف خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده های شهدا و جانبازان اهل تسنن

دیدار رییس بنیاد شهید با خانواده های شهدا و جانبازان اهل تسنن