مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23سياسي

حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق و به هنگام است و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق و به هنگام است و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

رحمت الله قیصوری در پیامی به مناسبت روز آمار اظهار کرد: یکی از شاخص های ارزیابی توسعه کشورها در دنیای امروز داشتن نظام و فرآیند کمی و کیفی فعالیت های آماری می باشد و حلقه آمار و اطلاعات، برنامه ریزی و مدیریت از حلقه های توسعه به شمار می رود به طوری که دانایی بشر منوط به داده ها و اطلاعاتی است که ماهیت سمت و سوی حرکت بشر را تعیین می کند.

در حقیقت حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق و به هنگام است و برنامه ریزی یکی از ارکان اساسی مدیریت سازمانها برای رسیدن به اهداف تعیین شده می باشد از اینرو یکی از ماموریت های مهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تهیه آمار صحیح، قابل اعتماد و موثق می باشد لذا تعامل اجزای نظام تصمیم گیری و برنامه ریزی با اجزای نظام آماری می بایست هماهنگ و پیوسته باشند تا تصمیم گیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق است

حرکت در مسیر توسعه اقتصادی مستلزم داشتن آمارهای دقیق است