مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23سياسي

رمان هایی درباره همه گیری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت


نمایشگاه کتاب فرانکفورت که به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین نمایشگاه کتاب جهان شناخته می شود امسال شاهد حضور نخستین موج از رمان های مرتبط با همه گیری بوده است.

- نمایشگاه کتاب فرانکفورت که به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین نمایشگاه کتاب جهان شناخته می شود امسال شاهد حضور نخستین موج از رمان های مرتبط با همه گیری بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نشنال، در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور کتاب هایی با موضوع همه گیری نیز به چشم می خورد.

اما سوال این جاست که آیا مخاطبان برای یادآوری ویروس کرونا و زندگی قرنطینه ای از طریق مطالعه زندگی شخصیت های داستانی آمادگی دارند؟ برخی از نام آشناترین نویسندگان نیز داستان هایی درباره کرونا را در دست نگارش دارند که از جمله آن ها به جودی پیکولت که از گردشگران آواره شده در خارج از کشور الهام گرفته است و مارگارت اتوود که با نویسندگانی همچون دیو اگرز و جان گریشام برای نگارش اثری درباره زندگی ساکنان منهتن در دوران قرنطینه همکاری کرده است، می توان اشاره کرد.

اتوود نویسنده کانادایی در یک گفت وگوی ویدئویی با نمایشگاه فرانکفورت بیان کرد: ما انسان ها در این کره خاکی دوران سختی را تجربه کرده ایم که هنوز هم به پایان نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمان هایی درباره همه گیری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

رمان هایی درباره همه گیری در نمایشگاه کتاب فرانکفورت