مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23اجتماعي

روند آموزش آمار در دانشگاه ها براساس نظریه های نوین و باورهای تازه باشد


پیشکسوت آمار و رییس اسبق دانشگاه بیرجند به مهارت های قرن 21 و باورهای تازه آمار و نظریه های نوین آماری اشاره کرد و گفت: حرکت ما و حرکت آموزش و دانش آموزان و دانشجویان کشور باید براین اساس باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی پیشکسوت آمار و رییس اسبق دانشگاه بیرجند به مهارت های قرن 21 و باورهای تازه آمار و نظریه های نوین آماری اشاره کرد و گفت: حرکت ما و حرکت آموزش و دانش آموزان و دانشجویان کشور باید براین اساس باشد.

دکتر غلامرضا محتشمی برزادران، در سمینار مجازی آمار در دانشگاه بیرجند گفت: علاقه خاصی به شهر خود بیرجند دارم و خوشحالم که بخش زیادی از عمرم را در بیرجند گذراندم و دوران خدمت خود چیزی جز وظایف محوله انجام نداده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با مرور گذشته و چگونگی زمینه شکوفایی استعداد خود گفت: فرزند روستایی بنام برزادران هستم و در دامن پدر و مادری با تمام ویژگی های انسانیت و معنویت رشد یافتم، در تمام سفرها با دعای پدر در گوش و با دعا و بدرقه گریه مادر رفته ام و تمامی این مسائل در کنار هم ویژگی های شخصیت من را ایجاد کرد.

محتشمی با نام بردن از معلمان و مدیران دوره دبستان و سیکل اول و دوم یاد استادان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همکلاسی ها و هم خوابگاهی های خود را گرامی داشت و در نهایت از همسر و فرزندانش به عنوان حامیان همیشه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند آموزش آمار در دانشگاه ها براساس نظریه های نوین و باورهای تازه باشد

روند آموزش آمار در دانشگاه ها براساس نظریه های نوین و باورهای تازه باشد