مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-23سياسي

لزوم ایجاد فضای امر به معروف و نهی از منکر در بدنه دستگاه قضا


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران ضمن بازدید از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران نیازسنجی پرسنل دستگاه قضایی از حیث فرهنگی، روحی و معنوی و نیز ضرورت عامل بودن فعالان به امور دینی و فرهنگی به عنوان الگوی عملی در مجموعه را یک ضرورت اجتناب ناپذیز خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یحیی جعفری، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران همزمان با ایام ربیع الاول، از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید به عمل آورد و ضمن استماع گزارش از واحد های مختلف مدیریت فرهنگی استان تهران از زحمات همکاران تقدیر کرد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جلسه مشترکی با کارکنان مجموعه مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران، احساس نیاز بشر به امور فرهنگی را یک امر فطری دانست و با بیان اهمیت امور فرهنگی از فعالان در این عرصه خواست برای توفیق بیشتر در شناخت کامل از مجموعه دستاورد های قضایی و اقتضائات، الزامات و آسیب ها از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

وی نیازسنجی پرسنل دستگاه قضایی از حیث فرهنگی، روحی و معنوی و نیز ضرورت عامل بودن فعالان به امور دینی و فرهنگی به عنوان الگوی عملی در مجموعه را یک ضرورت اجتناب ناپذیز خواند و بیان کرد: ضرورت وجود برنامه تعریف شده ضمن اولویت بندی با داشتن حمایت، پشتیبانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد فضای امر به معروف و نهی از منکر در بدنه دستگاه قضا

لزوم ایجاد فضای امر به معروف و نهی از منکر در بدنه دستگاه قضا