مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-23بين الملل

کدخوانی از موش و گربه بازی های «اسنودن»


دو توییت اخیر اسنودن کارمند سابق سیا و افشاگر معروف به زبان فارسی با واکنش گسترده کاربران ایرانی همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، ادوارد جوزف اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با افشاگری های معروف خود در خصوص جاسوسی های دولت آمریکا، به تیتر یک رسانه های بین المللی آمد و در سال 2013 شهرتی جهانی پیدا کرد.

اسنودن حالا با نوشتن دو توییت آن هم به زبان فارسی در صفحه شخصی توییتر خود، جنجالی بزرگ در بین کاربران ایرانی به راه انداخته است.

او در ابتدا در توییتی به ضرب المثل معروف ایرانی ها اشاره کرد و نوشت: دیوار موش داره و موش هم گوش داره توییتی مبهم و گنگ که پس از ساعاتی با یک توییت دیگر همراه شد: من فقط می گویم دلیلی وجود دارد که گربه ها محبوب هستند.

توییتی که به جای حل ابهام توییت نخست، آن را گنگ تر و مبهم تر کرد و همین موضوع کافی بود که بسیاری از کاربران و حتی تحلیلگران ایرانی شروع به کدخوانی از این دوتوییت افشاگر معروف سازمان اطلاعات آمریکا کنند.

عده ای با اشاره به سفر همزمان سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان به مسکو و از سوی دیگر سفر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور و دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مدعی شدند که اسنودن که ده سالی می شود مسکو نشین است، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخوانی از موش و گربه بازی های «اسنودن»

کدخوانی از موش و گربه بازی های «اسنودن»