مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23اقتصادي

2 هزار دست لباس گرم در مناطق زلزله زده «کوهرنگ» توزیع شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیح عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از دو هزار دست لباس گرم در مناطق زلزله زده «کوهرنگ» توزیع شد.

- سرهنگ علی اصغر ایزدی در حاشیه مراسم توزیع بسته های معیشتی و لباس گرم در قالب طرح کمک مومنانه و مواسات در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: بیش از 70 بسته معیشتی و دو هزار دست لباس گرم با شعار محوری ده هزار شهید عشایری، ده هزار خدمت در بین زلزله زدگان روستاهای چند روستا توزیع شد.

وی ارزش بسته و لباس های توزیع شده را بیش از 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بسته ها در روستاهای میهه ، زمان آباد ، دره بید ، گردوی علیا و سفلی ، سیلگاه، موسی آباد و قلعه علی حسین توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری به دیدار با معلولین و بیماران خاص اشاره کرد و ادامه داد: روح انفاق، ایثار، همدلی و مواسات مؤمنانه موجب تطهیر و تزکیه نفس افراد می شود.

سرهنگ ایزدی با بیان اینکه با کوچک ترین کمک به نیازمندان می توان روح امیدواری به آینده و اصلاح امور در کالبد جامعه را تقویت کرد، افزود: با دستگیری از فقرا و نیازمندان، نوع دوستی، احسان و اکرام، روح ایمان و برادری در بین جامعه زنده نگه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار دست لباس گرم در مناطق زلزله زده «کوهرنگ» توزیع شد

2 هزار دست لباس گرم در مناطق زلزله زده «کوهرنگ» توزیع شد