مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-23سياسي

طرح احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل روی میز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از طرح برنامه های کمیسیون قضایی مجلس در حمایت از تولید خبر داد و گفت: در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی طرحی در دست بررسی است تا بتوان زمینه احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام حسن نوروزی صبح امروز در جریان بازدید از شرکت صنعتی ساوه از اجرای طرح احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از دستگاه های قضایی کشور در همه استان های کشور خواسته شده که از پلمب واحدهای تولیدی ورشکسته خودداری کرده و از مصادره دستگاهها و ماشین آلات خطوط تولید خودداری کنند.

وی افزود: هرگونه تصمیم گیری در این خصوص باید با پیگیری ادارات کل صمت و با نظر مقام عالی قضایی و سیاسی هر استانی صورت گیرد و اقدام خارج از چارچوب نباید انجام شود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار کرد: یکی از رویکردهای کمیسیون قضایی مجلس در سایه حمایت قوه قضاییه، حمایت از کسب و کارها و رونق تولید با احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد است و با توجه به اینکه کمیسیون قضایی مجلس بدنه دستگاه قضایی برای حمایت از تولید به شمار میرود، نتیجه آن حمایت قضایی از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل روی میز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

طرح احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل روی میز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس