مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-23اقتصادي

زمینه صعود بازار بورس فراهم است


تا چند روز آینده گزارش های 6 ماهه عملکرد شرکت ها بر روی سایت کدال ارائه می شود و این اتفاق  اثر مثبتی بر بازار بورس خواهد گذاشت و زمینه را برای صعود بازار فراهم می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس بازار سرمایه گفت: تا چند روز آینده گزارش های 6 ماهه عملکرد شرکت ها بر روی سایت کدال ارائه می شود و این اتفاق  اثر مثبتی بر بازار بورس خواهد گذاشت و زمینه را برای صعود بازار فراهم می کند.

با توجه به موضوع تعیین و تکلیف مدیران و مدیریت جدید بازار سرمایه در حال حاضر ابهامی باقی نمانده است و باید منتظر برآیند تصمیمات معامله گران بود.

بهنام صمدی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با آخرین وضعیت بازار بورس اظهار کرد: از چهارشنبه هفته گذشته شاهد تغییر مدیران و تصمیم‎ گیران ارشد بازار سرمایه هستیم.

صبح چهارشنبه در هیات دولت اعضاء شورای بورس تغییر کردند و پنج عضو جدید به این شورا اضافه شدند و عصر همان روز مدیر جدید سازمان بورس نیز تعیین شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بازارهای جهانی رخ داده است، افزود: برای مثال قیمت فلز روی به 3800 دلار و قیمت مس به 10 هزار و 200 دلار رسیده است.

این اتفاقات بسیار مثبت هستند؛ چراکه موجودی انبارها به پایین ترین سطح خود در 47 سال گذشته رسیده بودند و قیمت مس نیز به پایین ترین سطح خود رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه صعود بازار بورس فراهم است

زمینه صعود بازار بورس فراهم است