مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-23ورزشي

هرمزگان گزینه مناسبی برای میزبانی رقابت های کشوری پروش اندام بانوان است


هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، برای اولین بار در کشور نسبت به به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان در سطح استان اقدام کرد.

- ایسنا/هرمزگان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان، برای اولین بار در کشور نسبت به به برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ بانوان در سطح استان اقدام کرد.

این مسابقات با حضور مریم همتی، رییس کمیته داوران پاورلیفتینگ بانوان کشور و باشگاه های بدنسازی سراسر استان هرمزگان در تاریخ 30 مهر ماه جاری و در خانه بسکتبال بندرعباس برگزار شد.

مریم همتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سطح بالای برگزاری این مسابقات در استان تصریح کرد: استان هرمزگان از پتانسیل بالایی برای میزبانی مسابقات کشوری ورزش بدنسازی و پرورش اندام برخوردار است.

وی افزود: در زمینه حضور، علاقه و افتخار آفرینی بانوان هرمزگان می توان گفت استعدادیابی خوبی در زمینه این رشته ورزشی در استان هرمزگان صورت گرفته است.

در ادامه حسین اخلاقی عضو هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و رییس هیات استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، گفت: مسابقات پاورلیفتینگ بانوان استان هرمزگان در 8 وزن و برای کلیه باشگاه های فعال در استان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان گزینه مناسبی برای میزبانی رقابت های کشوری پروش اندام بانوان است

هرمزگان گزینه مناسبی برای میزبانی رقابت های کشوری پروش اندام بانوان است