مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-23اقتصادي

رسیدن گاز به 30 روستای دیگر یزد تا قبل زمستان/سهم 75 درصدی گاز در سبد انرژی استان


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به بهره مندی تمام شهرها و 96 درصد از خانوارهای روستایی این استان از نعمت گاز، ابراز امیدواری کرد تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان امسال 30 روستای دیگر در استان نیز از این نعمت الهی بهره مند شوند.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به بهره مندی تمام شهرها و 96 درصد از خانوارهای روستایی این استان از نعمت گاز، ابراز امیدواری کرد تا قبل از فرارسیدن فصل زمستان امسال 30 روستای دیگر در استان نیز از این نعمت الهی بهره مند شوند.

علی اکبر میدانشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علاوه بر برخورداری تمام شهرهای استان از نعمت گاز، از مجموع 734 روستای واجد الشرایط گازرسانی در سطح استان، تاکنون 634 روستا از این نعمت الهی برخوردار شده اند و عملیات گازرسانی به 83 روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی درصد بهره مندی خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز را 94 خواند و افزود: البته 30 روستای دیگر نیز تا قبل از زمستان سال جاری از این موهبت برخوردار خواهند شد.

این مسئول در رابطه با اقدامات صورت گرفته در جهت تامین پایدار گاز استان به ویژه در آستانه فرارسیدن فصل سرد سال، گفت: شرکت گاز استان طبق سنوات گذشته از ابتدای سال نسبت به تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات خود اقدام کرده لذا امیدواریم زمستانی بدون مشکل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن گاز به 30 روستای دیگر یزد تا قبل زمستان/سهم 75 درصدی گاز در سبد انرژی استان

رسیدن گاز به 30 روستای دیگر یزد تا قبل زمستان/سهم 75 درصدی گاز در سبد انرژی استان