مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-23سياسي

برپایی نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی ها» در حسینیه ایران


به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایشگاه مجازی آثار تجسمی در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

- برپایی نمایشگاه پوستر پیامبر مهربانی ها در حسینیه ایران ایسنا/یزد به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایشگاه مجازی آثار تجسمی در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

حسین دشتی اردکانی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد گفت: به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت بشارت دهنده وحی و پیام آور اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین ولادت قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق (ع)، نمایشگاه پوستر با عنوان پیامبر مهربانی ها در پایگاه اطلاع رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد دایر شد.

وی افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 اثر منتخب که به همت هنرمندان و طراحان گرافیک کشور با موضوع وحدت خلق شده اند، تقدیم به نگاه مخاطبان شده است.

دشتی اردکانی با اشاره به اهمیت هفته وحدت، هدف نمایشگاه را ترویج آرمان های اسلام ناب محمدی (ص) و انتقال پیام صلح، دوستی، همبستگی و اتحاد پیروان راستین اسلام به جامعه و جهانیان با بهره گیری از زبان هنر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی ها» در حسینیه ایران

برپایی نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی ها» در حسینیه ایران