مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-23اقتصادي

به دنبال توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم بندرلنگه از دریا هستیم


استاندار هرمزگان، توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم از طریق دریا در شهرستان بندرلنگه به ویژه در زمینه تجارت و صیادی را بسیار مهم دانست.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم از طریق دریا در شهرستان بندرلنگه به ویژه در زمینه تجارت و صیادی را بسیار مهم دانست.

مهدی دوستی در نشست شورای اداری شهرستان بندرلنگه با اشاره به بازدید از پروژه های جاده ساحلی و توسعه بندرلنگه، فرآیندها و روند صادرات و واردات کالا در این بندر و دیدار با مردم این شهرستان، عنوان کرد: در این نشست نیز مسائل، مشکلات، ایده ها و موضوعاتی که در توسعه این شهرستان موثر است، مطرح شد.

وی، توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم از طریق دریا در شهرستان بندرلنگه به ویژه در زمینه تجارت و صیادی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: باید طیف گسترده ای از مردم از نعمات خدادادی دریا به خصوص از طریق تجارت و صیادی بهره مند شوند که تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.

استاندار هرمزگان افزود: امکان بهره برداری بیشتر در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی، پروژه های صنایع و پایانه های موجود در شهرستان به نفع مردم و توسعه شهری از خواسته های مطرح شده در این شهرستان بود که تحقق آن در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم بندرلنگه از دریا هستیم

به دنبال توسعه و تسهیل تبادلات و فعالیت های مردم بندرلنگه از دریا هستیم