مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-23اقتصادي

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان خرید نیسان جهت حمل گاز مایع با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده هر چه سریعتر برای دریافت وام و خرید آن اقدام کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان خرید نیسان جهت حمل گاز مایع با توجه به شرایط مناسب به وجود آمده هر چه سریعتر برای دریافت وام و خرید آن اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تأمین و توزیع گاز مایع شهرستان های چابهار، ایرانشهر، بمپور،دلگان و لاشار که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران این شهرستان ها در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد؛ افزود: برای توزیع گاز مایع در میان شهرستان ها تسهیلات دو میلیارد و 500 میلیون تومانی ارزان قیمت برای خرید کشنده گاز مایع و 160 میلیون تومانی جهت خرید نیسان در نظر گرفته شد و با توجه به این شرایط مناسب متقاضیان باید هرچه سریعتر تا قبل از شروع روزهای سرد استان برای دریافت وام و خرید کشنده اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در ماه های گذشته خوشبختانه امسال مشکل و محدودیت جذب سهمیه اضافه گاز مایع برای استان وجود ندارد اما برای افزایش سهمیه موجود ابتدا باید میزان جذب سهمیه فعلی استان به حد لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان

ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان توزیع گاز مایع در سیستان و بلوچستان