مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-23سياسي

اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند


اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند، اگر مسیحیت و ادیان ابراهیمی نیز باقی مانده اند به برکت وجود پیامبر اکرم(ص) است که این ادیان را به رسمیت شناخت.

- اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند ایسنا/لرستان معاون فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند، اگر مسیحیت و ادیان ابراهیمی نیز باقی مانده اند به برکت وجود پیامبر اکرم(ص) است که این ادیان را به رسمیت شناخت.

حجت الاسلام حسین فلاحی اصل، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بین اکثریت شیعه و اهل سنت بر روی تاریخ ولادت پیامبر اکرم(ص) وجود دارد که 12 ربیع الاول یا 17 ربیع الاول در شب جمعه ای بوده که در آن زمان اتفاقات عجیبی در تمام عالم می اُفتد، در این روز تمام بت های عالم سرنگون می شوند.

وی بیان کرد: کارهای خارق العالده چند دسته هستند و برخی را معجزه می نامند که برای اثبات پیامبری یک نفر است پس این ها معجزه نبودند، برخی را کرامت می گویند یعنی برای گرامیداشت شخصیت یک نفر در عالم تکوین اتفاقاتی می اُفتد که به آن ها کرامت می گویند، بعضی را اهانت می گویند مانند اینکه صادق کذاب دستش را روی سر یک نفر که کم بو بود کشید به جای اینکه موهایش رشد کنند بقیه موهای او نیز ریخت یا آب دهانش را درون چاه کم آبی ریخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند

اگر مکتب پیامبر اکرم(ص) نبود، چیزی به نام دین باقی نمی ماند