مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:402021-10-23اقتصادي

بیماریابیِ ضعیف کرونا در کشور


عضو کمیته علمی کشوری کرونا و رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در برخی استان ها افزایشی بوده که البته این افزایش چشمگیر و قابل توجه نبوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر پیام طبرسی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در کشور و احتمال بروز پیک ششم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر کرونا در اکثر استان ها رو به کاهش است.

برخی استان ها افزایشی داشته اند که البته چشمگیر و قابل توجه نبوده است.

البته موضوع قابل توجه این است که از آنجایی که فعلا سویه جدیدی در کار نیست و فعلا با سویه دلتا مواجهیم و از طرفی هم پوشش واکسیناسیون بالاتر رفته، امید است که شرایطی را که در موج پنجم دیدیم، دیگر شاهد نباشیم و دیگر چنین افزایشی را نبینیم.

رفتار کرونا قابل پیش بینی نیست وی افزود: البته باتوجه به اینکه رفتار این ویروس قابل پیش بینی نیست و تاکنون در هیچ کجای دنیا پیش بینی ها درباره کووید 19 نتوانسته به صورت 100 درصد محقق شود، همیشه باید بدترین سناریوها را هم مدنظر قرار دهیم که ممکن است مجددا بیماری شعله ور شود.

طبرسی ادامه داد: بر همین اساس باید برای جلوگیری از مواجه شدن با بحرانی دیگر، بازگشایی ها به صورت تدریجی و با طمانینه انجام شود و نباید به صورت ناگهانی همه جا را بازگشایی کرد که بعدا نتوانیم آن را کنترل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماریابیِ ضعیف کرونا در کشور

بیماریابیِ ضعیف کرونا در کشور