مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:152021-10-23سياسي

دوبانده سازی جاده نوق رفسنجان سرعت گرفت/فاز دوم در انتظار اعتبار


با پیگیری نماینده رفسنجان و انار در مجلس روند دوبانده سازی جاده نوق رفسنجان سرعت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در حاشیه بازدید از روند دوبانده سازی جاده نوق اظهار داشت: با توجه به اینکه پیمانکار جاده نوق مدتی تجهیزات و ماشین آلات خود را برای اجرای یک پروژه به یکی از شهرستان های استان برده بود، خواستار بازگرداندن این ماشین آلات و تسریع در اجرای پروژه شدیم و خوشبختانه این تجهیزات به جاده نوق بازگردانده شده و کار جاده سازی در حال اجراست.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: آسفالت جاده شروع شده و به زودی شاهد آسفالت تا چاه جعفر خواهیم بود و پیش بینی شده تا دو هفته آینده آسفالت، تا چاه جعفر به پایان برسد و زیرسازی جاده از چاه جعفر تا کمال آباد توسط همین شرکت  پیمانکار انجام خواهد گرفت.

وی  با اشاره به فعالیت یک شرکت جدید در اجرای این پروژه، ادامه داد: مشکلی که وجود دارد؛ ریگ های بادآور است که مانع پیشرفت کار شده و مجبورند خاک سنگین جایگزین ریگ ها کنند تا بتوانند کار زیرسازی را اجرا کنند.

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: شرکت جدید از ده روز آینده بقیه تجهیزات خود را به محل اجرای پروژه منتقل خواهد کرد و ان شاءالله زیرسازی مسیر تا بعد از کمال آباد ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبانده سازی جاده نوق رفسنجان سرعت گرفت/فاز دوم در انتظار اعتبار

دوبانده سازی جاده نوق رفسنجان سرعت گرفت/فاز دوم در انتظار اعتبار