مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 03:552021-10-23اجتماعي

دستگیری 51 شکارچی غیرمجاز در زنجان/ شکار یک گراز و آهو در سال جاری


فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری 51 شکارچی غیر مجاز در زنجان در قالب 36 پرونده خبر داد.

- اسماعیل قلی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت مستمر انجام می شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 6 قطعه ماهی رودخانه ای در زنجان به صورت غیر مجاز صید شده است، گفت: در این مدت هشت کبک به صورت غیر مجاز شکار شده است.

وی از شکار پنج رأس پستاندار در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد دو سر خرگوش، یک رأس گزار، یک رأس کل و بز و یک رأس آهو بوده است.

قلی زاده با اشاره به اینکه 19 قطعه پرنده در سال جاری توسط صیادان شکار شده است، بیان کرد: 18 قطعه سهره طلایی و یک قطعه بلدرچین در این ایام صید شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت از محیط زیست استان زنجان افزود: در سال جاری دو مورد پرونده شروع به شکار در زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در زنجان کشف و ضبط شده است، بیان کرد: از این تعداد سه قبضه سلاح ته پر شکاری و دو قبضه برنو بوده است.

قلی زاده خاطر نشان کرد: در سال جاری 6 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 51 شکارچی غیرمجاز در زنجان/ شکار یک گراز و آهو در سال جاری

دستگیری 51 شکارچی غیرمجاز در زنجان/ شکار یک گراز و آهو در سال جاری