مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 21:552021-10-22اقتصادي

سامان دهی پروژه های نیمه تمام جزو اولویت های اصلی دولت است


سامان دهی طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان اردبیل جزو اولویت های اصلی ما قرار دارد.

- شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل از ظرفیت های بسیار زیاد خدادادی بهره مند است و با توجه به این پتانسیل ها در این استان نباید میزان بیکاری به این اندازه باشد.

پیش از سفر تمامی مسائل استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و طی برگزاری جلساتی طرح های مورد تاکید استان و اعتبارات لازم برای بهره برداری از آنها برآورد شد.

وی افزود: با توجه به حجم پروژه های نیمه تمام موجود در استان اردبیل، پروژه یا طرح جدیدی برای این استان در نظر گرفته نشده و اولویت اصلی ما در استان اردبیل تکمیل طرح های نیمه تمام بوده که سبب توسعه و پیشرفت استان اردبیل خواهد شد.

رییس جمهور بیان کرد: وجود طرح های نیمه تمام که بعضا سالیان سال است که تکمیل نشده سبب رنجش خاطر و ناراحتی مردم شده و از این رو تکمیل چنین طرح های نیمه تمام یکی از ضروریات برای توسعه استان اردبیل است که جزو برنامه های اصلی ما قرار دارد.

نقش بسیار مهم کشت و صنعت مغان در امنیت غذایی کشور آیت الله رییسی با اشاره به ظرفیت بالای کشت و صنعت مغان عنوان کرد: دشت مغان و کشت و صنعت و دامپروری مغان در تامین امنیت غذایی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و در حال حاضر که این شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی پروژه های نیمه تمام جزو اولویت های اصلی دولت است

سامان دهی پروژه های نیمه تمام جزو اولویت های اصلی دولت است