مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:352021-10-22اقتصادي

زنجیره تولید گوشت سفید در بستک را راه اندازی خواهیم کرد


زنجیره تولید گوشت سفید در بستک را راه اندازی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی عصر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بستک به شکل گیری ظرفیت های تولید گوشت سفید در شهرستان بستک اشاره کرد و اظهار داشت: راه اندازی صنایع غذایی مرتبط برای ایجاد ارزش افزوده در زمینه گوشت سفید در شهرستان بستک، در دستور کار قرار دارد و تنها نباید به تولید اولیه بسنده کرد، بلکه باید زنجیره های تولیدرا توسعه داد.

وی، توسعه معدنی را پتانسیل مناسب استان هرمزگان دانست و ادامه داد: همچنین ظرفیت خیلی خوبی در زمینه معادن گچ در شهرستان بستک وجود دارد که باید تولید حداکثری در این معادن انجام شود و دولت نیز وظیفه تسهیل گری و تسریع در فرآیند صادرات این محصولات را برعهده دارد که تلاش می کنیم زیرساخت های مورد نیاز برای صادرات بیشتر فراهم شود.

استاندار هرمزگان، نخیلات خرما و همچنین عبور خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسک از شهرستان بستک را دیگر ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان بستک دانست و افزود: اگر طرح مناسب در این زمینه ها ارائه شود، حتماً حمایت لازم را از آن خواهیم داشت.

دوستی با تاکید بر اینکه از اجرای طرح های سرمایه گذاری که توجیه اقتصادی داشته باشند، حمایت می کنیم، تصریح کرد: تکریم سرمایه گذاران بسیار مهم و در اولویت است و همچنین باید ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره تولید گوشت سفید در بستک را راه اندازی خواهیم کرد

زنجیره تولید گوشت سفید در بستک را راه اندازی خواهیم کرد