مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-22ورزشي

محرابی: انتقال منشا به مس رفسنجان را پیگیری حقوقی می کنیم


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص انتقال گادوین منشا به مس رفسنجان توضیحاتی داد و اعلام کرد قرار است در خصوص این انتقال از سوی باشگاه آلومینیوم پیگیری حقوقی صورت بگیرد.

- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص انتقال گادوین منشا به مس رفسنجان توضیحاتی داد و اعلام کرد قرار است در خصوص این انتقال از سوی باشگاه آلومینیوم پیگیری حقوقی صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از باشگاه آلومینیوم اراک، حمید محرابی، مدیرعامل این باشگاه درخصوص انتقال گادوین منشا به مس رفسنجان گفت: باشگاه آلومینیوم طی یک ماه اخیر با گادوین منشا و مدیربرنامه های وی مذاکرات اش را آغاز کرد، توافق مقدماتی به دست آمد و حتی پیش قرارداد نیز برای منشا ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از حصول توافقات مقدماتی، مکاتبات با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای حضور منشا در ایران انجام شد و این بازیکن برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه آلومینیوم به ایران آمد.

محرابی یادآور شد: متاسفانه این بازیکن پس از حضور در ایران، در یک اقدام غیر حرفه ای با باشگاه مس رفسنجان قرارداد امضا کرد که این حرکت خارج از عرف و غیر حرفه ای باشگاه مس و گادوین منشا قطعا توسط بخش حقوقی باشگاه آلومینیوم مورد بررسی قرار می گیرد و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابی: انتقال منشا به مس رفسنجان را پیگیری حقوقی می کنیم

محرابی: انتقال منشا به مس رفسنجان را پیگیری حقوقی می کنیم